Sakubi Blog <サクビぶろぐ>

I'm studying English. Could you teach me better English in the comments?

An online English conversation <オンライン英会話>

Monday, August.21

sunny

 

I was work at home.

After work, I took an online English conversation.

Today, I leaned  adverbials of possiblity (certainly / probably / maybe).

 

私は在宅ワークでした。

仕事後にオンライン英会話を受けました。

今日は、可能性を表す副詞(確かに / おそらく / おそらく)について学びました。

 

And, I baked a sweet boule after the lesson.

It will certainly be breakfast tomorrow.

↑ I immediately tried using "certainly".

 

そして、英会話の後にスイートブールを焼きました。

明日の朝ごはんになります。

"certainly"を早速使ってみました。