Sakubi Blog <サクビぶろぐ>

I'm studying English. Could you teach me better English in the comments?

One holiday <ある休日>

Saturday,August.19

sunny

 

 

I went to a manipulative clinic.

I felt refreshed after getting rid of my usual fatigue.

 

整体院に行ってきました。

普段の疲れが取れてスッキリしました。

 

After that, I baked walnut bread at home.

To bake bread is my hobby so it was a nice change of pace.

 

その後、家でくるみパンを作りました。

パン作りは私の趣味なので、良い気分転換になりました。